درمان استرس با انگشتان

استرس زیاد در فعالیت های روزانه تاثیر میگذارد‎

 

درسته که کمی استرس در زندگی نرمال و لازمه اما استرس زیاد هم در فعالیت های روزانه تاثیر میزاره و زندگی شخصی و سلامت مون رو به خطر میندازه. برای درمان استرس پیشنهاد میکنیم از این تکنیک سنتی ژاپنی که فقط ۵ دقیقه طول میکشه و در هر مکانی قابل انجام هست استفاده کنید.

 

برای تمرین این تکنیک لازمه که بدونیم هر انگشت بیانگر احساسی متفاوت هستند.

 

درمان استرس با تکنیک ژاپنی در ۵ دقیقه 

انگشت شست 

به مبارزه با نگرانی کمک می کند.

 

انگشت اشاره 

به مبارزه با ترس کمک می کند.

 

انگشت میانی 

به مبارزه با رنجش و عصبانیت کمک می کند.

 

انگشت انگشتری 

این انگشت به شما کمک می کند با افسردگی و ناراحتی مبارزه کنید و قاطعانه تر عمل کنید.

 

انگشت کوچک 

اضطراب را درمان و خوش بینی و اعتماد به نفس را بالا می برد.

 

درمان استرس به وسیله انگشتان

 

روشهای تکنیک ژاپنی

برای هم آهنگ کردن انرژی در بدن انگشت را با دست دیگر بگیرید و تمام انگشت ها به همراه شست را دور آن بپیچید. انگشت را به مدت ۱ الی ۲ دقیقه بگیرید و زمانی که نبض را احساس می کنید تاثیر آن را هم متوجه می شوید.

 

برای آرام کردن ذهن کف دست را با انگشت شست دست دیگر به آرامی به مدت ۱ دقیقه فشار دهید.

 

این تمرین را برای تعادل و ایجاد آرامش هر روز انجام دهید.

در ادامه بخوانید:  چه داروهایی به معده آسیب میرساند ؟