جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آموزش دریافت رمز پویا از تمامی بانک ها (بخش سوم)

author منتشر کننده
بدون نظر 5 0
آموزش دریافت رمز پویا از تمامی بانک ها (بخش سوم)

در بخش سوم، به ادامه آموزش دریافت رمز پویا از سایر بانک های باقی مانده می‌پردازیم. این بخش، آخرین قسمت آموزش ما خواهد بود.

دریافت رمز پویا

آموزش فعال کردن رمز پویا بانک قرض الحسنه رسالت

برای دریافت رمز پویا از بانک قرض الحسنه رسالت دو روش اینترنت بانک و موبایل در اختیار شما قرار داده شده است.

* روش اینترنت بانک: وارد سامانه اینترنت بانک رسالت شوید و در بخش کارت، به قسمت «کارت های من» بروید.

* در بخش «عملیات» بر روی سه نقطه بزنید تا پنجره ی «مدیریت نوع رمز دوم» برای شما باز شود.

* سپس بر روی مدیریت نوع رمز دوم بزنید تا پیغامی مبنی بر درخواست فعالسازی برای شما نمایش داده شود. اکنون رمز پویا برای شما فرستاده خواهد شد.

* روش موبایل بانک: ابتدا به موبایل بانک رسالت وارد شده و به بخش «سایر» بروید. سپس وارد قسمت «عملیات کارت» شوید. به آسانی گزینه «فعال/غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت» را بر می‌گزینیم. سپس از منوی کشویی، رمز پویای کارت خود را فعال می‌کنیم.

پس از فعالسازی رمز یکبارمصرف اول، به سامانه موبایل بانک برگردید، وارد بخش سایر و سپس «رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا)» شوید و کافی است بر روی رمز پویای فعال تاچ کنید تا پس از یک دقیقه رمز یکبارمصرف دوم برای شما ارسال شود.  

طریقه فعال کردن رمز پویا بانک سرمایه

برای فعال سازی رمز پویا در بانک سرمایه ابتدا با اپلیکیشن رمزساز، رمز پویا و کد 4 رقمی اینترنت بانک را دریافت کنید.
لذا ابتدا از طریق شعب بانک نام کاربری و رمز ایستا را دریافت کنی. سپس اپلیکیشن «رمزساز سرمایه» را از سایت sbank.ir دریافت کرده و نصب کنید.

با نام کاربری و رمز ایستا وارد اینترنت بانک شوید. در قسمت تنظیمات گزینه «فعال سازی برنامک رمزساز» را فعال کنید. روی «رمز دوم یکبار مصرف کارت» کلیک کنید. شماره کارت مورد نظر خود را وارد کرده و سپس عملیات فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف را انجام دهید. پس از زدن فعال سازی برنامک رمزساز یک کد 4 رقمی برای شما ارسال خواهد شد. همچنین یک کد QR برای شما به نمایش درخواهد آمد. سپس در ادامه کار، در برنامک رمزساز ابتدا کد 4 رقمی و سپس کد 6 رقمی دلخواه خود را وارد کنید. کد 4 رقمی دریافتی را پس از اینکه وارد کردید، شروع به تولید رمز یکبار مصرف خودکار برای شما خواهد کرد و این رمز را در عملیات های بانکی استفاده کنید.

همچنین از طریق شعبه بانک نیز قادر به دریافت رمز پویا و رمز دوم یکبار مصرف خواهید بود. با این تفاوت که کد 4 رقمی اینترنت بانک را از طریق شعبه باید درخواست کنید و کد QR توسط شعبه به شکل یک تصویر دو بعدی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

طریقه فعال کردن رمز پویا بانک سرمایه

نحوه فعال کردن رمز پویا بانک سینا

جهت دریافت رمز پویا از بانک سینا کافی است به مانند بانک حکمت ایرانیان عمل کنید. اپلیکیشن ارس را دانلود کرده و همانطور که در در بخش بانک حکمت برای شما توضیح داده ایم عمل کنید؛ با این تفاوت که در بخش انتخاب بانک، بانک سینا را انتخاب کنید.

همچنین شعبه بانک سینا، در تلاش است تا جهت تسهیل روند فعال سازی رمز پویا و یکبار مصرف دوم، راه حل سریع تری را ارائه دهد. به همین دلیل سامانه اینترنتی هریم را در بطن ماجرا قرار داده و مشتریان از طریق سامانه هریم قادر خواهند بود رمز پویای کارت خود را فعال نمایند. (راه حل استفاده از سامانه هریم در بخش اول توضیح داده شد)

نحوه فعال سازی رمز پویا بانک انصار

مشتریان بانک انصار برای فعال سازی رمز پویا و رمز دوم یکبار مصرف کارت خود باید از اپلیکیشن آپان بهره ببرند. کافی است طبق آموزش زیر پیش رفته تا رمز پویا برای شما فعال شود:

* پس از نصب و اجرای برنامه آپان، از قسمت «رمز یکبار مصرف» پین کد دلخواه خود را وارد کنید. (این پین کد صرفاً برای ورودهای بعدی شما خواهد بود)

* در منوی «فعال سازی – بازاریابی خدمات نوین» در بخش اینترنت بانک یک نام کاربری و رمز عبور بسازید و سپس وارد اینترنت بانک شوید.

* اکنون از منوی «فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف» روند فعال سازی را تکمیل کنید.

* سپس در قسمت «فعال‌سازی برنامه‌ی رمزساز» از بخش شماره کارت، کارت دلخواه خود را که ثبت نموده اید انتخاب کنید. روی دکمه قرمز رنگ زده و افزودن کارت را بزنید تا رمز یکبار مصرف کارت پس از نمایش پیام، فعال شود.

* سپس برگردید و روی قسمت « رمز دوم یک‌بار مصرف» کلیک کرده و اینبار هم از منوی شماره کارت، کارت خود را انتخاب کنید و مجددا مسیر دکمه قرمز رنگ و فعالسازی برنامه رمزساز را بزنید.

* اکنون برای شما تصویری به نمایش در می‌آید که با برنامه آپان از بخش منوی رمز یکبار مصرف، باید کد QR دریافتی را اسکن کنید.

* به محض اسکن کد QR یک کد 4 رقمی (پویا) برای شما ارسال می شود. این کد 4 رقمی را در بخش «کد فعال سازی» در ادامه وارد کنید و سپس یک کد 6 رقمی دلخواه را وارد کنید.

* به محض تایید و ارسال نرم افزار رمزساز فعال  و کد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

طریقه فعال سازی رمز پویا بانک خاورمیانه

برای فعال سازی رمز پویا بانک خاورمیانه از برنامه رمز پویا مخصوص بانک استفاده کرد. پس از مراجعه حضوری به شعبه بانک، پاکتی دریافت خواهید کرد که در آن رمز عبورگنجانده شده است.

1. پس از دانلود و نصب برنامه از وب سایت بانک خاورمیانه رمز عبور، شماره مشتری دریافتی از شعبه و متن تصویر را در اپلیکیشن وارد کنید.

2. سپس یک رمز عبور دلخواه برای ادامه روند فعال سازی رمز پویا وارد کنید. تا پس از تایید آن پیامکی برای شما ارسال شود.

3. در مرحله بعد پس از گذراندن مراحل وارد کردن شماره مشتری و کد امنیتی، کلمه عبور برنامه رمز یکبار مصرف دریافتی را به همراه تکرار آن وارد کنید.

4. سپس کد دریافتی بر روی موبایل را وارد کنید تا عملیات ثبت نام با موفقیت انجام شود.

5. سپس در بخش کارت ها (در اپلیکیشن) روی کلید فعال سازی کارت بزنید تا یک کد برای شما ارسال شود.

6. پس از اینکه کد دریافتی را وارد کرده و تایید کردید، پیغامی مبنی بر «با موفقیت فعال شد» مشاهده خواهید کرد.

7. سپس بر روی پایان لمس کنید تا به صفحه اول برگردید. در این بخش بر روی گزینه «دریافت رمز کارت» بزنید.

8. اکنون رمز دوم یکبار مصرف را دریافت خواهید کرد.

طریقه فعال سازی رمز پویا بانک خاورمیانه

طریقه فعال سازی رمز پویا بانک خاورمیانه

 

طریقه فعال سازی رمز پویا بانک خاورمیانه

چگونه رمز پویا بانک کشاورزی را فعال کنیم

فعال سازی رمز پویا نیز به مانند بانک آینده با اپلیکیشن ریما قابل انجام خواهد بود. کافی است بانک آینده را در بخش دوم مطالعه کنید و به همان شکل عمل کنید.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک مسکن

برای فعال سازی رمز پویا در بانک مسکن باید از طریق دستگاه خودپرداز ، رمز دوم پویا را فعال کنید. پس از فعال شدن رمز پویای کارت از طریق خودپرداز، کد دریافت را در برنامه «رمزنمای بانک مسکن» در بخش رمز دوم یکبار مصرف وارد کنید تا کد را دریافت کنید.

روش دریافت رمز پویا از خودپرداز: همچنین بانک مسکن شرایط دریافت رمز پویا را در بستر پیامکی برای شما فراهم کرده است. فقط برای اولین بار به دستگاه خودپرداز مراجعه کنید. در بخش «تغییر رمز» وارد «خدمات رمز پویا» شده و گزینه «فعال سازی رمز پویا نسخه پیامکی» را بزنید. شماره تلفن خود را وارد کنید تا پیغام تایید به نمایش درآید. سپس رسیدی بیرون می آید که در آن روند ادامه کار و بخش ثابت رمز برای شما نشان داده می شود. مطابق با تصویر (رسید) زیر جهت استفاده از رمز دوم پیامکی، 4 رقم آخر کارت را به سرشماره 9810002516+ ارسال کنید. سپس یک رمز متغیر دریافت خواهید کرد.

در رسید یک رمز ثابت 4 رقمی به شما داده شده است. به طور مثال 4545؛ رمز متغیر نیز از طریق پیام کوتاه در اختیار شما قرار گرفته شده است که 6 رقمی است. به طور مثال 123456. اکنون رمز دوم پویای شما به ترتیب 4545123456 است.

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک مسکن

آموزش فعال سازی رمز پویا پست بانک

دو روش برای فعال سازی رمز پویا توسط پست بانک قرار داده شده است:

* روش پیامکی: دریافت رمز دوم یکبار مصرف از طریق پیامک

*  نصب اپلیکیشن رمز ساز یکبار مصرف که توسط خود بانک طراحی شده است. (در این روش از طریق سامانه هریم که قبلا توضیح داده ایم به همان صورت ادامه دهید و سپس در اپلیکیشن رمزساز روند فعالسازی را ادامه دهید.)

مشتریان برای استفاده از هر یک از این روش ها باید به شعبه مراجعه کنند و شماره همراه خود را جهت فعالسازی رمز پویا تایید نمایند. قابل توجه مشتریان پست بانک، ارائه خدمات توسط بانک کاملا رایگان و بدون هزینه خواهد بود.

طریق فعال سازی رمز پویا بانک توسعه تعاون

برای اینکه در بانک توسعه نسبت به فعالسازی رمز پویا اقدام کنید باید از اینترنت بانک و یا همراه بانک استفاده کنید.
* اینترنت بانک: وارد بانکداری اینترنتی شوید، سپس انتخاب گزینه «کارت» - کارت های من – عملیات – مدیریت نوع رمز دوم، بزنید.

* همراه بانک: به ترتیب گزینه خدمات کارت – انتخاب گزینه سایر – عملیات کارت – گزینه «فعال / غیر فعال سازی رمز یکبار مصرف کارت» را بزنید.

نحوه فعال سازی رمز پویا در بانک صنعت و معدن

به مانند دیگر بانک هایی که در مورد رمزساز برای دریافت رمز پویا بهره برده میشد، در بانک صنعت و معدن نیز از این برنامک استفاده کنید.

نحوه فعال سازی رمز پویا در بانک صنعت و معدن

آموزش فعال سازی رمز پویا بانک اقتصاد نوین

برای فعال سازی رمز پویا بانک اقتصاد نوین از دو روش حضوری و غیر حضوری استفاده کنید. روش‌های حضوری و غیرحضوری این بانک به مانند دیگر بانک هایی است که چنین روندی دارند.

روش حضوری: اپلیکیشن را از شعبه دریافت کنید. فرم درخواست فعالسازی را تکمیل کنید. سپس کد QR دریافت رمز دوم یکبار مصرف و کد فعالسازی اپلیکیشن را دریافت کنید.

روش غیرحضوری: از درگاه های اعلام شده اپلیکیشن را دریافت کنید. وارد سامانه اینترنتی شوید. پس از ثبت نام در سامانه در بخش های زیر به ترتیب روند را ادامه دهید:

1. منوی کارت

2. منوی فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف

3. دریافت کد و وارد کردن کد پویا در اپلیکیشن، در ادامه برای دریافت رمز دوم یکبار مصرف.

همچنین، این امکان به شما داده شده که از طریق پیامک و از سامانه هریم نسبت به تایید اطلاعات و دریافت رمز دوم یکبار مصرف اقدام کنید.

چگونه رمز پویا بانک توسعه را فعال کنیم

جهت دریافت رمز پویا و رمز دوم یکبار مصرف علی رغم نصب اپلیکیشن رمزساز بانک توسعه، به یکی از شعب بانک جهت تایید اطلاعات شماره تلفن و پر کردن فرم هویتی اقدام کنید. برای دریافت نسخه های متفاوت اپلیکیشن به سایت موسسه اعتباری توسعه مراجعه کنید.

نحوه فعال سازی رمز پویا بانک کوثر

برای دریافت رمز پویا از بانک کوثر ابتدا به این شعبه مراجعه کنید. سپس اپلیکیشن همراه بانک موسسه را دانلود کنید. وارد قسمت «رمز یکبار مصرف (آیکون آن به شکل قفل خواهد بود)» شوید. سپس گزینه «تولید رمز دوم یکبار مصرف» را بزنید. سپس برای کارت یا اینترنت بانک رمز درخواست دهید. پس از انتخاب، نوع رمزی را که می خواهید برگزینید. سپس کارت خود را انتخاب کنید. اطلاعات که تایید شد رمز یکبار مصرف شما در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

نحوه فعال سازی رمز پویا بانک کوثر

طریقه فعال سازی رمز پویا بانک ملل

نحوه فعال سازی رمز پویا و رمز دوم یکبار مصرف بانک ملل از طریق تصویر زیر به راحتی قابل دریافت خواهد بود.

طریقه فعال سازی رمز پویا بانک ملل

نحوه فعال سازی رمز پویا بانک نور:

بانک نور برای دریافت رمز پویا خدمات نرم افزاری ریما را ارائه داده است. لذا پس از نصب اپلیکیشن ریما در موبایل خود، مراحل زیر را ادامه دهید:

* اطلاعات مورد نیاز را که شامل رمز دلخواه و شماره همراه کاربر است در اپلیکیشن ریما وارد کنید.

* پس از دریافت پیامک، کد تایید را زده و در مرحله بعد آن را ثبت کنید.

* به خودپرداز مراجعه کنید. در بخش عملیات رمز، گزینه «فعال سازی رمز اول یا دوم یکبار مصرف» را بزنید.

* گزینه فعال سازی را زده و شماره همراه خود را ثبت کنید.

* سپس در رسید یک توکن 8 رقمی به شما تعلق خواهد گرفت و یک کد از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

* پس از اینکه در اپلیکیشن ریما کدهای دریافتی را وارد کردید، بر روی گزینه ثبت بزنید تا رمز دوم یکبار مصرف در اختیار شما قرار بگیرد.

 

 

آموزش دریافت رمز پویا از تمامی بانک ها (بخش اول)

آموزش دریافت رمز پویا از تمامی بانک ها (بخش دوم)

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید