جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

آیا وردپرس می تواند پاسخگوی نیازهای ما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
آیا وردپرس می تواند پاسخگوی نیازهای ما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد؟

ما در دنیایی زندگی می کنیم که شکل ارتباطات، تعاملات اجتماعی و مراودات اقتصادی انسان ها به واسطه پیشرفت تکنولوژی و حضور اینترنت، بسیار تغییر کرده است. حالا تنها با یک کامپیوتر و اینترنت، می توان حتی از دور افتاده ترین نقاط کره زمین، به دهکده جهانی وصل شد و کسب درآمد کرد.

برند های بسیاری با کمک طراحی یک وب سایت یا اپلیکیشن ساده بر بستر وب، پا گرفته و موفق شده اند. چیزی در حدود نیمی از تمام سایت های موجود در اینترنت به کمک ابزاری ساده، محبوب و کارآمد تحت عنوان وردپرس ساخته شده اند.

حتی همین امروز اگر شما قصد ساخت وب سایتی برای کسب و کارتان را داشته باشید یا صرفا از سر کنجکاوی در دوره های آموزش طراحی سایت شرکت کنید، وردپرس سر راهتان سبز خواهد شد. چرا وردپرس تا این حد موفق است و کسب درآمد از وردپرس چگونه ممکن می باشد؟ ما در این مقاله به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

تولد یک کسب و کار اینترنتی!

دیجیتال مارکتینگ و دسترسی راحت به اطلاعات، عادات مصرف کنندگان و جامعه مخاطب را نیز تغییر داده است. حالا افراد پیش از خرید یک محصول، ابتدا از طریق اینترنت در خصوص فروشگاه، برند، مزایا و معایب محصول خوب تحقیق می کنند. در چنین شرایطی، فراهم آوردن بستری استاندارد، مانند یک وب سایت، برای ارائه اطلاعات و شناساندن کسب و کارتان به مخاطب اهمیت زیادی پیدا می کند.

یک وب سایت با طراحی خوب می تواند نظر و اعتماد مشتری را به راحتی جلب کند و نرخ رشد برند شما را افزایش دهد. با ارائه اطلاعات اصولی، دقیق و کامل در خصوص محصولات، شما به یک مرجع معتبر تبدیل می شوید و این موضوع، به افزایش اعتبار برندتان بسیار کمک می کند.

چنین وب سایتی به راحتی می تواند میزان درآمد و فروش شما را نیز افزایش دهد. خبر خوب این است که شما با کمترین دانش در زمینه برنامه نویسی نیز می توانید یک وب سایت کارآمد برای کسب و کارتان بسازید.

چرا وردپرس محبوب ترین ابزار برای طراحی سایت است؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که تحت مجوز GPLv2 فعالیت می کند. این بدان معناست که کاربران از سطح مبتدی تا حرفه ای می توانند به صورت رایگان به این نرم افزار دسترسی داشته باشند. وردپرس مدیریت جنبه های مهم وب سایت شما، مانند محتوا گذاری، نظرات کاربران، ترتیب محتواها و لینک دهی ها را کنترل می کند. نکته جالب توجه این است که کاربران برای مدیریت بخش های مهم وب سایت خود از طریق وردپرس به دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی نیاز ندارند. در حال حاضر 43 درصد از تمامی وب سایت های موجود در اینترنت بر پایه وردپرس ساخته شده اند. به بیان دیگر، از هر چهار وب سایتی که شما در طول روز دیدن می کنید، حداقل یکی از آنها توسط وردپرس پشتیبانی می شود.

مهم ترین دلیل محبوبیت وردپرس، سادگی استفاده از آن است. با این حال دلایل محبوبیت این ابزار تنها در این مورد خلاصه نمی شود. ما در ادامه مواردی را مرور خواهیم کرد که می توانند شما را به یادگیری و کسب درآمد از وردپرس، ترغیب کنند:

انعطاف پذیری بالا: وردپرس طیف بسیار گسترده ای از قالب های آماده و افزونه ها را در اختیار شما قرار می دهد و به همین خاطر، دست شما در طراحی وب سایت و شخصی سازی آن، کاملا باز خواهد بود. این انعطاف پذیری بالا در طراحی، به شما کمک می کند تا وب سایتی همسو با اهداف تجاری و هویت برند خود خلق کنید.

سازگاری با سئو: سئو مهم ترین ابزار برای بیشتر دیده شدن یک فروشگاه اینترنتی و بالا رفتن فروش است. وردپرس با سئو کاملا سازگار است و با فهرست بندی محتوای شما، یافتن و درک آن را برای موتورهای جستجو بسیار آسان می سازد. همچنین افزونه های مختلف وردپرس برای سئو می توانند به بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو بسیار کمک کند.

مدیریت محتوا: وردپرس از ابتدا با هدف مدیریت محتوا طراحی شده است و حالا ابزاری بسیار قدرتمند در این حوزه محسوب می شود. با کمک وردپرس شما می توانید به راحتی شکل های مختلف محتوا (از جمله متن، تصاویر و فیلم ها) را مدیریت کرده و ویرایش کنید. برای انجام این کار با سایر زبان های برنامه نویسی، مجبور هستید کد های طولانی و بسیار پیچیده ای را تغییر دهید.

امکان یکپارچه سازی با تجارت الکترونیک: وردپرس بهترین ابزار برای افرادی است که قصد دارند در وب سایت خود کالا یا خدماتی را به فروش برسانند. شما بدون نیاز به نوشتن کد های طولانی و پیچیده می توانید با دنبال کردن آموزش های وردپرس و کمک گرفتن از بخش پشتیبانی، فروشگاه آنلاین خود را تاسیس کنید. کسب درآمد از وردپرس در چنین شرایطی بسیار اسان خواهد بود.

آیا وردپرس می تواند پاسخگوی نیازهای ما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد؟

وردپرس از چه نوع وب سایت هایی پشتیبانی می کند؟

برخلاف باور عموم، وردپرس ابتدا با هدف پشتیبانی از وبلاگ ها به دنیا معرفی شد. در آن زمان، شکل های سنتی وب سایت ها را نمی توانستیم با استفاده از وردپرس بسازیم. وردپرس برای مدت زمانی طولانی به واسطه ناکارآمدی کدهایش، عملکرد خوبی نداشت.

در طول زمان کدهای اصلی وردپرس تغییرات بسیار زیادی داشته اند و اضافه شدن اکوسیستم عظیم افزونه ها و قالب های آماده وردپرس، آن را به ابزاری بسیار کارآمد نه تنها برای خلق وبلاگ ها، بلکه برای ساخت وب سایت های مختلف نیز تبدیل کرده است.

وردپرس در حال حاضر از تعداد بسیار زیادی از سایت ها و وبلاگ های تجاری پشتیبانی می کند و یکی از محبوب ترین ابزارها برای ساخت فروشگاه های تجارت الکترونیکی محسوب می شود. شبکه های اجتماعی، انجمن های آنلاین، سایت های عضویت، وب سایت های تجاری، فروشگاه های آنلاین، وبلاگ ها و موارد مشابه دیگر، دنیای متنوعی از انواع وب سایت هایی هستند که ساخت آن با وردپرس به راحتی ممکن است.

کسب درآمد از وردپرس کابوس افراد مبتدی یا مسیری آسان برای موفقیت؟

کسب درآمد از وردپرس و راه اندازی یک کسب و کار دیجیتال با کمک این ابزار اصلا دشوار نیست. شما می توانید به راحتی وردپرس را در رایانه خانگی یا لپ تاپ خود نصب کنید. به بیان ساده تر، برای راه اندازی و مدیریت وب سایت کسب و کارتان به زیرساخت های سخت افزاری عجیب و بسیار قوی نیاز نیست. استفاده از وردپرس رایگان است و تنها برای استفاده از برخی از افزونه ها، قالب ها و میزبانی از آدرس، ممکن است هزینه هایی را متحمل شوید.

آیا وردپرس می تواند پاسخگوی نیازهای ما برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشد؟

کسب درآمد از وردپرس برای هر کسی با هر میزان دانش و تخصص در زمینه برنامه نویسی امکان پذیر است. با کمک این پلتفرم مدیریت محتوا، شما به راحتی می توانید وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود را تاسیس کنید و در بسیاری جنبه ها (از جمله به روز رسانی، سئو یا تامین امنیت سایت) پشتیبانی کامل وردپرس را برای خود و کسب و کارتان داشته باشید.

سرمایه گذاری روی آموزش وردپرس همچنین به شما کمک می کند تا از طریق مشاوره و انجام پروژه های طراحی و ساخت سایت، به صورت فریلنسر درآمد خوبی کسب کنید. راکت جامع ترین منبع فارسی زبان برای آموزش وردپرس است. در کنار راکت، با سرعتی سرسام آور، به دنیای دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت پرتاب خواهید شد! 

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید