جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

اپل واچ سری 8 در چه سایزهایی عرضه می شود؟

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
اپل واچ سری 8 در چه سایزهایی عرضه می شود؟

هنوز هم چند ماه تا معرفی اپل واچ سری ۸ فاصله داریم، اما در حال حاضر، جزئیاتی در مورد نسل بعدی اپل واچ ارائه شده است که می‌توانیم آن‌ها را مرور کنیم. شما هم‌اکنون هم می‌توانید برای خرید اپل واچ سری ۷ به بازرگانی سیب مراجعه کرده و یک خرید ایده‌آل و اقساطی را تجربه کنید. خرید اقساطی استرس خرید اپل واچ را از روی شما برداشته و باعث می‌شود که با خیال راحت‌تری برای این کار اقدام کنید. آیفون ۱۳ در مدل‌های مختلف هم در این سایت ارائه می‌شود و می‌توانید رنگ بندی‌های متعدد آن را برای خرید اقساطی مدنظر داشته باشید. خرید آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین انتخاب‌ها در کنار خرید اپل واچ است و مکمل جالبی را به شما معرفی می‌کند.

ما سعی می‌کنیم که در این راهنما، آن‌چیزی که تاکنون در مورد اپل واچ سری ۸ می‌دانیم را با شما به اشتراک گذاریم. همان‌طور که می‌دانید، اپل هیچگاه اطلاعاتی را در مورد محصولات آینده خود منتشر نمی‌کند و همه این مواردی که در ادامه مطرح خواهند شد، در حد شایعاتی هستند که البته باید اعتبار بیشتری به آن‌ها بدهیم. چرا که در گذشته هم مطرح شدن این شایعه‌ها مرسوم بوده است و اکثر آن‌ها رخ داده‌اند. برای خرید اپل واچ سری ۸ هم در آینده می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و آن را در ابعاد مختلف و بسته به نیاز خود خریداری کنید.

گزینه‌های طراحی و اندازه

در حال حاضر اطلاعاتی کمی در مورد طراحی اپل واچ سری ۸ داریم. اما می‌دانیم که اپل واچ امسال شباهت بسیار زیادی به اپل واچ سری ۷ خواهد داشت. چرا که اپل به تازگی اندازه صفحه نمایش را با مدل‌های سری ۷ افزایش داده است و اپل معمولا بعد از یک تغییر گسترده، چند سال همین‌طور از آن استفاده می‌کند. راس یانگ تحلیل‌گر صفحه نمایش، احتمال می‌دهد که اپل واچ سری ۸ به جای دو سایز، در سه سایز روانه بازار خواهد شد و اپل یک سایز بزرگ‌تر را هم اضافه می‌کند که قرار است که گزینه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری بپیوندد. قبل از عرضه اپل واچ سری ۷ شایعات زیادی حاکی از کار اپل روی طراحی تازه‌سازی شده وجود داشته است.

گویا قرار است که لبه‌های صاف و شبیه لبه‌های صاف آیفون ۱۳ و آیپد پرو را نیز در آن داشته باشیم که می‌تواند بسیار جالب باشد. شایعاتی هم از سال‌های گذشته برای اپل واچ سری ۷ وجود داشته‌اند که با رخ ندادن، این احتمال وجود دارد که برای سری ۸ انتظار داشته باشیم.

اپل واچ مقاوم تر

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار روی نسخه‌ای از اپل واچ همراه با بدنه مقاوم‌تر است که برای ورزشکاران، کوهنوردان و سایر افرادی که از ساعت در شرایط سخت‌تر استفاده می‌کنند، مناسب باشد. این ساعت عملکردی مشابه با اپل واچ استاندارد دارد، اما مقاومت آن در برابر ضربه بهتر بوده و محافظت بهتری از کلیت آن خواهد داشت. انتظار داریم که اپل در سال ۲۰۲۲ اپل واچ را با مقاومت بیشتری روانه بازار کند.

اپل واچ سری 8 در چه سایزهایی عرضه می شود؟

ویژگی‌های بهداشتی و سلامتی

با خرید اپل واچ ۸ در آینده، احتمالا می‌توانید چندین ویژگی بهداشتی جدید تجربه کنید. این موارد شامل سنسور فشار خون، دماسنج برای باروری و ردیابی خوب و همچنین تشخیص آپنه خواب و تشخیص دیابت خواهند بود. البته اخیرا خبر جدیدی هم منتشر شده است که گویا تا سال ۲۰۲۴ نمی‌توانیم انتظار پیاده‌سازی سنسور فشار خون را در اپل واچ داشته باشیم. برخی از این ویژگی‌ها می‌توانند در اپل واچ سری ۸ معرفی شوند، اما مشخص نیست که آیا همه این سنسورها برای پیاده‌سازی آماده شده‌اند یا خیر. بنابراین، اپل هم در صورت آماده شدن می‌تواند نسبت به بهره‌گیری از آن‌ها اقدام کند.

ویژگی‌های سلامت مربوط به زنان، به‌روزرسانی‌های حوزه خواب، گزینه‌های جدید تناسب اندام و همچنین مدیریت دارو،‌همگی ویژگی‌هایی هستند که در کنار اندازه جدید بند قرار است که در این ساعت هوشمند مورد استفاده قرار گیرند. سنسور فشار خون و گلوکز خون از جمله مواردی هستند که هنوز برای پیاده‌سازی در این نسخه‌ها زود هستند.

حسگر دما

در سال ۲۰۲۲ می‌توانید یک سنسور دمای بدن را هم برای اپل واچ داشته باشید. سنسور دما در ابتدا برای برنامه‌ریزی باروری استفاده می‌شد. در نسخه‌های بعدی اپل واچ، می‌توان از آن برای تعیین اینکه دمای بدن کاربر بالاتر از حد معمول است یا خیر استفاده کرد. اما بعید است که اندازه‌گیری واقعی هم در این زمینه نمایش داده شود. با خرید آیفون ۱۳ هم می‌توانید تمام این اطلاعات را به‌صورت حرفه‌ای در آیفون خود ذخیره‌سازی کنید. اطلاعات ذخیره شده را می‌توانید بیشتر تحلیل و بررسی کرد و با خرید آیفون 13 پرو مکس آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید.

تشخیص آپنه خواب

اپل قصد دارد که از حسگر اکسیژن خون موجود برای تشخیص آپنه خواب استفاده کند، اما در خونش مکرر بدون تاثیر قابل توجهی بر عمر باتری، مشکلاتی هم وجود دارد. این مشکلات احتمالا تا زمان عرضه ساعت هوشمند برطرف خواهند شد و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که اپل آن را برای نسخه‌های جدید آماده کند.

اپل واچ سری 8 در چه سایزهایی عرضه می شود؟

سیستم تشخیص تصادف خودرو

اپل در حال کار روی یک ویژگی تشخیص تصادف برای آیفون و اپل واچ است که می‌تواند در سال ۲۰۲۲ برای اپل واچ ۸ منتشر شود. این شرکا از حسگرهایی مانند شتاب سنج برای تشخیص تصادفات رانندگی با اندازه‌گیری افزایش نیروی گرانشی استفاده می‌کند. هنگامی که تصادف خودرو تشخیص داده شود، آیفون یا اپل واچ به‌صورت خودکار می‌توانند خدمات اضطراری را برای دریافت کمک شماره‌گیری کنند. از آن‌جایی که این امکان برای سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است، این ویژگی می‌تواند برای مدل‌های آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ طراحی شده باشد. این احتمال هم وجود دارد که این امکان تنها محدود به این دستگاه‌ها نباشد و در مدل‌های بعدی هم به کار خواهد رفت.

خرید اپل واچ و آیفون ۱۳ از بازرگانی سیب

شما می‌توانید به‌صورت اقساطی امکان خرید اپل واچ و آیفون ۱۳ را از سایت بازرگانی سیب داشته باشید. کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ را به‌صورت اقساطی پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کند. این امکان برای سایر محصولات اپل هم فراهم شده است و می‌توانید آن‌ها را با پیکربندی‌های مختلف و طیف رنگی گسترده خریداری کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید