جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

ایده بی نظیر تولید محتوا در کسب و کار

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
ایده بی نظیر تولید محتوا در کسب و کار

تولید محتوا و فروش آن یکی از کسب و کار های پرسود دنیای دیجیتال است. این شغل یکی از شغل های بسیار پردرآمد با سود دهی بالا در کسب و کار است. رایا مگ در این مقاله سعی دارد تا روش های مختلف تولید محتوا را برای شما عزیزان در مجله خود به اشتراک بگذارد.

روش های مختلفی برای کسب در آمد در دنیای دیجیتال امروزی وجود دارد. اما بیشترین نتیجه را کسانی می گیرند که خلاقیت و نو آوری در ایده و کسب و کار خود داشته باشند.

با رایا مگ همراه باشید تا روش های مختلف پول سازی و کسب درآمد را از طریق تولید محتوا به شما آموزش دهیم.

اولین روش: ایده گرا باشید، با تولید محتوا های خاص به ثروت و درآمد بالا برسید

شاید اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد شده  این باشد که با تولید محتوا چگونه می شود به درآمد بالا رسید؟

اگر درباره تولید محتوا پیش مطالعه ای داشته باشید درک این مسئله بسیار برایتان آسان می شود. همانطور که خودتان آگاه هستین زندگی و کسب و کار اکثر افراد امروزه وابسته به اینترنت است، هر کسی در گوشه کنار دنیا کسب و کاری دارد و در کنار آن کسب و کار مجازی خود را هم راه اندازی کرده تا علاوه بر فروش و نتیجه کسب و کار حضوری خود بتواند مخاطبین و مشتری های بیشتری هم از طریق دنیای مجازی کسب کند.

افراد برای نمایش کسب و کار خود و فروش بیشتر محصولات خود به ایده گرایی برای ایجاد محتوا های خاص نیاز دارند. که در رابطه با همین موضوع به سراغ کننده کار یعنی تولید کنندگان محتوا می روند.

کارفرما ها برای بیشتر دیده شدن در قبال محتوا های قوی پول های کلانی به تولید کنندگان محتوا پرداخت می کنند. این پیش پا افتاده ترین و ساده ترین نمونه کسب در آمد از طریق تولید محتوا می باشد که هم تولید کنندگان محتوا به در آمد های بالا دست پیدا می کنند و هم کارفرما ها کسب و کار خود را در هر زمینه ای رونق می بخشند.

ایده بی نظیر تولید محتوا در کسب و کار

دومین روش:

مهارت هایی که در زمینه تولید محتوا دارید به جویندگان این حرفه آموزش دهید. محتوا های متنی ساخت تیزر و عکس و فیلم مکالمه و هر آنچه که در این زمینه حس می کنید موجب ایجاد مخاطب می شود تولید محتوا محسوب می شود.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی خواهید برای دیگران کار کنید از دانش های خود در زمینه ایجاد مخاطب و فروش بهتر در کسب و کار بهره ببرید.

به عبارتی دانش و مهارت خود را به فروش بگذارید. اما چگونه؟ برای خود وب سایتی طراحی کنید و مهارت های خود را به صورت فایل و یا فیلم و جویای کار در این حوضه بفروشید.

برای شروع این کار ملزم به تولید محتوا نظیر تصویر، صوت و ویدیوی آموزشی هستید. که بزرگترین شرط فروش خوب این محتوا ها در مرحله اول بالا بردن حداکثر کیفیت کار است.

روش سوم: می توانید تبلیغات کلیکی انجام دهید

تبلیغات کسب و کار در دنیای مجازی بسیار گسترده است یکی از این روش ها تبلیغات کلیکی است که در ادامه مقاله بیشتر با آن آشنا می شوید.

روزانه بار ها برای شما پیش امده است که وارد سایتی شده اید و از شما برای خواندن مطالب بیشتر و یا مطالب مختلف دعوت شده است، برای درک بهتر این مسئله به طور مثال نوشته شده که برای خواندن فلان مطلب " اینجا " کلیک کنید.

این نیز یه گزینه تبلیغات در دنیای مجازی و اینترنت است. حال در ذهن شما این سوال ایجاد می شود که چگونه می شود از این روش درآمد زایی کرد ؟ جواب بسار ساده است، به ازای هر کلیکی که کاربران انجام می دهند یک سود مشخص روزانه ماهانه و سالانه به شما تعلق می گیرد. با نگاه کلی به این مسئله به تعداد کلیک هایی که در طی بازده های زمانی در سایت شما انجام می شود متوجه درآمد جالب این نوع تبلیغات می شوید.

روش چهارم:

روش چهارمی که رایامگ قصد دارد به شما توضیح دهد یکی از سرویس های رایگان شرکت گوگل به نام ادسنس است.

برای به کار بردن این سرویس در کسب و کار خود، به یک وبلاگ انگلیسی و تسلط کامل به قوانین گوگل نیاز دارید. وبلاگ ایجادی مورد نظر شما باید با استفاده از محتواهای بی نظیر خود ترافیک اینترنتی ایجاد کند تا شما به نتیجه دلخواه خود در کسب و کار مورد نظر برسید.

باید به گوگل ثابت کنید که در انتخاب خود بسیار مصمم هستید تا گوگل به شما اجازه استفاده از ادسنس را بدهد. ارائه اطلاعات واقعی در قسمت تماس با ما، درباره ما و قوانین و مقررات وب سایت، تأثیر زیادی در این ماجرا دارند. شما به عنوان یک تولید کننده محتوا و وبلاگ نویس باید در ادسنس عضو شوید. چون بر خلاف گوگل ادز که برای صاحبان کسب و کار طراحی شده، گوگل ادسنس، مختص وبلاگ نویسان است.

ایده بی نظیر تولید محتوا در کسب و کار

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد برند گوچی

شما باید به عنوان یک تولید کننده محتوا و وبلاگ نویس در ادسنس عضو شوید. کارکرد ادسنس، شبیه تبلیغات کلیکی است. با این تفاوت که این بار خود شما هزینه هر کلیک را مشخص می‌کنید. البته ۳۲ درصد از مبلغ تبلیغات به گوگل تعلق می‌گیرد.

پنجمین روش: تبلیغات بنری انجام دهید

یکی از روش کسب درآمد تبلیغات بنری است که شامل محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدیویی می‌شود.

پس نتیجه می گیریم که صاحبان کسب و کار ها به یک تولید کننده محتوا نیاز دارند تا بنر تبلیغاتی آن‌ها را تولید کند. علاوه بر این یک وبلاگ یا سایت هم برای انتشار تبلیغات بنری لازم هست. برای کسب درآمد از انتشار تبلیغات، می‌توانید قرارداد پورسانتی ببندید که مثل تبلیغات کلیکی می‌شود. روش دیگر، دریافت کردن مبلغ ثابت برای انشار تبلیغ است.

روش ششم: فروش حق دسترسی است

به طور مثال: سایت‌هایی که محتوای فوق العاده دارند هیچگاه به صورت رایگان دستاورد های خود را در اختیار شما نمی گذارند. بنابراین کاربران برای استفاده کردن از محتوای این سایت‌ها، باید عضو شده و حق عضویت یا حق دسترسی بپردازند. این روش نیز درآمد زیادی را برای شما ایجاد می‌کند. کافی است که محتوایی خاص تولید کنید تا کاربران با کمال میل در سایت شما عضو شوند.

روش هفتم: به فروش محصول فکر کنید

یکی دیگر از راه های کسب درآمد فروش محصولات مختلف در وب سایت است. حال ممکن است این محصول دیجیتال باشد گاها هم ممکن است محصول مورد نظر فروش فیزیکی باشد. حالا چه محصول شما فیزیکی باشد چه دیجیتال، در هر صورت به محلی برای فروش آن نیاز دارید. اگر خود شما دستی در تولید محتوا دارید، می‌توانید برای محصولتان یک محتوای خلاقانه و جذاب تهیه کنید. سپس محصول را در سایت‌های پر بازدید، بفروشید. البته بخشی از هزینه آن به صاحب سایت تعلق می‌گیرد.

اگر از آن دسته افرادی هستین که نمی خواهید سود شما نصف شود پس بهتر است فروشگاه اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید. البته علاوه بر سایت فروشگاهی، به سیستم پرداخت آنلاین و مجوزهای تجارت الکترونیک هم نیاز دارید که با کمی تحقیق همه آن ها را هم در کنار کسب وکارتان می توانید راه اندازی کنید.

روش هشتم: بازاریابی رابطه‌ای

در تولید محصولات مشابه همیشه رقابت تنگاتنگ وجود دارد. در این رقابت، جنگ بر سر بقاء است. زیرا در نهایت یک محصول، رقیب خود را از صحنه بازی اخراج می‌کند.

بازاریابی رابطه‌ای، یک ارتباط بین مشتری‌ها، تولید کنندگان و رقبای آن‌ها ایجاد می‌کند. به طوری که شما با تولید محتوا برای یک محصول، می‌توانید خطر حذف شدن آن را کاهش دهید.

برای کسب درآمد از این روش، از تبلیغات بنری هم استفاده می‌شود. با این حال، نتیجه فروش به کمک تولید محتوا آن هم بر اساس یک تجربه واقعی، زمین تا آسمان فرق می‌کند.

در انتهای محتوای خود، یک لینک به صفحه خرید محصول بزنید. هرچه میزان فروش بیشتر باشد، درآمد شما هم بیشتر می‌شود.

روش نهم: رپورتاژ آگهی است

از جذاب‌ترین گزینه‌های روش های درآمدزایی از محتوا، رپورتاژ آگهی است. در این روش یک محصول، خدمات یا سایت، به طور بی طرفانه نقد می‌شوند.

علاوه بر نوشتن رپورتاژ، می‌توانید از انتشار آن هم درآمد کسب کنید. اگر ترافیک سایتتان بالا باشد، پول بیشتری برای انتشار رپورتاژ دریافت می‌کنید.

درآخر

رایامگ در این مقاله سعی داشت تا به خوبی راه‌های پول درآوردن از محتوا را به شما آموزش دهد. امیدوار هستیم تا بتوانید با پیش تحقیق درست بهترین روش کسب و کار را برگزینید و به بالاترین درجه از کسب درآمد دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید