جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

حفاظ پنجره فرفورژه

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ آلومینیوم همانند حفاظ استیل و حفاظ آهن ساخته و نصب می‌شود و تنها تفاوت حفاظ آلومینیوم با آن ها در تنوع رنگ و طرح نیز می‌باشد. حفاظ آلومینیوم مطابق با سلیقه و نیاز مشتریان طراحی می‌شود از این رو می‌توانند از حفاظ آلومینیوم طبق دیزاین مورد نظر خود استفاده کنند. در اغلب موارد مکان هایی که ترکیب رنگ در آن ها حائز اهمیت می‌باشد از حفاظ آلومینیوم نیز استفاده می‌کنند و دلیل اینکه معمولا حفاظ آلومینیوم به ترجیح داده می‌شود، کیفیت تغییر رنگ و زنگ زدگی آن در طرح و رنگ های متفاوت در مقابل حفاظ آهنی و حفاظ استیل نیز می‌باشد. رنگ های نقره ای، طلایی، برنز، مشکی و طرح چوب تیره و روشن از پر طرفدار ترین و رایج ترین رنگ های حفاظ آلومینیوم می‌باشد. از عملیات آنودایزینگ برای رنگ بندی مختلف در حفاظ آلومینیوم استفاده می‌شود. قیمت حفاظ آلومینیوم مناسب تر قیمت حفاظ استیل نیز می‌باشد.

رنگ ها احساس را منتقل می‌کنند. طرح و رنگ انواع حفاظ ها دارای تنوع می‌باشد. حفاظ آلومینیوم در میان دیگر حفاظ ها از تنوع رنگی بیش تری برخوردار می‌باشد. اغلب از رنگ های خنثی برای حفاظ ساختمان استفاده می‌کنند. اما نصب حفاظ پنجره دوجداره رنگی با رنگ های متفاوت در نوع خود رایج نیز می‌باشد. حفاظ پنجره دوجداره و حفاظ پنجره فرفورژه از انواع حفاظ پنجره می‌باشد که نوع فرفورژه ی آن بسیار پر طرفدار می‌باشد.

حفاظ پنجره فرفورژه

از متنوع ترین نوع حفاظ پنجره می‌توان به حفاظ پنجره فرفورژه اشاره کرد. که از انواع حفاظ لوکس فرفورژه به حساب می‌آید. انتخاب حفاظ لوکس باعث زیبایی و شیک تر شدن نمای ساختمان می‌شود. از این رو در اغلب موارد در ساختمان های مدرن از این حفاظ استفاده می‌شود. گلنرده های حفاظ فرفورژه از جنس چدنی بوده و در برخی مواقع از آلومینیوم برای ساخت آن استفاده می‌شود. حفاظ پنجره فرفورژه در اشکال مختلف همچون شکل درخت طراحی و ساخته می‌شود و میزان مقاومت آن را خریدار تعیین می‌کند. قیمت حفاظ پنجره مدل فرفورژه بسیار مناسب بوده و یکی از مهم ترین مزایای آن می‌باشد.

نحوه ی نگهداری و تمیز کردن حفاظ آلومینیوم

حفاظ آلومینیوم علاوه بر برخورداری از مزایای دوام، زیبایی و مقرون به صرفه بودن از مزیت نگهداری آسان نیز برخوردار می‌باشد. از رایج ترین روش های کاربردی برای تمیز کردن حفاظ آلومینیوم شستن با شلنگ آب می‌باشد. آب را از بالا به پایین روی آن ریخته می‌شود. اگر بر روی حفاظ غبار یا چربی نشسته باشد با استفاده از آب، صابون ملایم و غیر ساینده و اسفنج آن ها را پاک کنید. توجه داشته باشید از اسفنج خشک یا بسیار خشن استفاده نکنید زیرا ممکن است به سطح حفاظ آسیب رسانده و یا باعث ایجاد خراش بر روی آن شود. برخی از حفاظ ها حاوی پنل های شیشه ای می‌باشند. برای پاک کردن این پنل ها همانند هر سطح شیشه ای دیگری می‌توانید از دستمال تمیز و مناسب استفاده کنید.

مزایای حفاظ آلومینیوم

* داشتن وزن کم تر نسبت به دیگر حفاظ ها

* برخورداری از تنوع رنگی

* انعطاف پذیر و برخورداری از تنوع شکل و طرح

* زیبا تر بودن از دیگر حفاظ ها

* صیقلی بودن سطوح و کنج های نرده

* ماندگاری پنج برابری نسبت به آهن و استیل

* مقاوم در برابر باران های اسیدی

* قابل تعویض و قابل بازیافت سازگار با محیط زیست

* مناسب برای همه ی زمینه ها و سبک های معماری می‌باشد.

* نیاز آن به تعمیر و نگهداری کم است.

* قیمت مناسب

* عدم نیاز به جوش کاری و رنگ کاری

* نصب سریع و آسان

* حفاظ آلومینیوم زنگ نمی‌زند و همچنین تغییر رنگ نمی‌دهد.

حفاظ آلومینیوم همانند دیگر حفاظ ها دارای نقاط ضعفی هستند. از معایب آن به آسیب پذیر بودن در برابر فشار و ضربه و داغ شدن در برابر تابش مستقیم نور خورشید اشاره کرد. البته این حفاظ در سال های اخیر بسیار رواج یافته و پر طرفدار نیز می‌باشد.

طرح و رنگ انواع حفاظ از مهم ترین نکات قابل توجه در هنگام خرید حفاظ نیز می‌باشد زیرا طرح حفاظ بسیار متنوع و جالب بوده و اینکه این حفاظ ها بر زیبایی و جلوه ی ساختمان تاثیر به سزایی دارند.

نکاتی در انتخاب حفاظ آلومینیوم

در هنگام خرید حفاظ آلومینیوم توجه کنید آلومینیوم حفاظ از کیفیت و مرغوبیت مناسب برخوردار باشد. برای مطمئن بودن از کیفیت حفاظ از شرکت و برند های معتبر حفاظ آلومینیوم آن را خریداری کنید. قبل از خرید حفاظ آلومینیوم ابتدا مدل و رنگ متناسب با منزل خود را انتخاب کرده و هزینه خرید و نصب محافظ را تعیین کنید.

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید