جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

خط خدماتی چیست؟

author منتشر کننده
بدون نظر 1 0
خط خدماتی چیست؟

نمی‌دانم تاکنون شما با سامانه پیامک کار کرده‌اید یا نه، اما اگر با پنل اس ام اس کار کرده باشید حتما برای شما هم ارسال نشدن پیامک کدفعال سازی به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را بسته‌اند به یک کابوس تبدیل شده است؛ که به دنبال تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی هستید. حال احتمالا می پرسید خط خدماتی چیست؟ و چه کاربردی دارید؟ اگر پیامک شما تبلیغاتی باشد و به مخاطبینی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اند ارسال نشود؛ مشکل خاصی به وجود نمی‌آید اما اگر پیامک شما کداعتبارسنجی برای تایید شماره موبایل و عضویت در اپ یا سایت باشد موضوع کاملا متفاوت می‌شود حتی یک ثانیه تاخیر در ارسال پیامک می‌تواند نرخ عضویت را برای شما به شدت کاهش دهد! کاربر شما می‌خواهد در اپ شما (که با هزار زحمت ساخته‌اید) ثبت نام کند و شما را خوشحال کند اما بی خبر از اینکه پیامک تبلیغاتی را بسته است و هرچقدر روی دکمه ارسال کدفعال سازی کلیک می‌کند پیامک به دستش نمی‌رسد، ناامید می‌شود اپ شما را پاک می‌کند یا از سایت شما خارج می‌شود و سمت رقیب شما می‌رود.

نحوه تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی

اگر قصد خدماتی کردن خط را داشته باشید می‌بایست شرکت حقوقی (یا اینماد) داشته باشید تا بتوانید شماره خدماتی اختصاصی دریافت کنید و در کنار شرکت حقوقی ارائه تعهدنامه و سفته با مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان سخت‌ترین مرحله دریافت  خط خدماتی اختصاصی است. اگر شما هم دوست دارید در این مورد بیشتر بدانید پیشنهاد میکنیم به وب سایت مدیر پیامک سری بزنید و با کارشناسان آن صحبت کنید اما روش دیگری نیز وجود دارد. یکی از شرکت های خوب و عالی که پشتیبانی بسیاری قوی دارد مدیر پیامک می باشد که پنل اس ام اس با خط خدماتی ارائه میدهد. همین جا متذکر می شوم که به هیچ وجه اجاره ارسال پیامک تبلیغاتی با خط خدماتی را نمی دهند و شما می بایست برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست از قابلیت ارسال پیامک با سیم کارت این شرکت استفاده نمایید. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط میخواهید خط خدماتی داشته باشید تا به وب سایت خود متصل نمایید و میخواهید پیامک ها به همه ارسال شود اصلا جای نگرانی نیست، چون خط خدماتی اشتراکی در اختیار شما خواهند گذاشت.

ارسال پیامک اعتبار سنجی

همانطور که پیشتر توضیح دادیم برای ارسال پیامک های کد تایید حتما می بایست از خطوط خدماتی استفاده کنید چون بسیاری از افراد امکان دریافت پیامک های تبلیغاتی را روی سیم کارت خود بسته اند. یکی از چالش های بزرگ برنامه نویسان برای اعتبارسنجی و جلوگیری از ثبت نام های فیک و غیر واقعی ارسال کد اعتبار سنجی می باشد. از مهم ترین افزونه های وردپرس برای ارسال کد اعتبار سنجی افزونه دیجیت را می‌توان نام برد. البته افزونه های دیگری برای ارسال کد تایید یا همان کد اعتیار سنجی وجود دارد و تمام آن‌ها به وب سایت مدیرپیامک متصل می گردد.

ارسال سریع پیامک کد تایید

کار با خط خدماتی به اتمام نمی رسد… عجله نکنید چرا که بسیاری از وب سایت ها ممکن است خط خدماتی را در اختیار شما قرار بدهند ولی امکان ارسال سریع پیامک را ندارند!!  گویا فراموش کرده اید که پیامک ها قبل از ارسال بازبینی و سپس تایید و ارسال می شوند به همین خاطر یکی از مهم‌ترین چالش ها بعد از داشتن خط خدماتی امکان ارسال سریع پیامک می باشد که در مدیر پیامک این شرایط با ماژول ارسال بر اساس پترن فراهم شده است. این ماژول مثل همه ماژول های دیگر در modirpayamak.com به رایگان در پنل اس ام اس خریداری شده موجود است و نیاز نیست هزینه مجزایی برای آن پرداخت نمایید.

چگونه پنل اس ام اس تهیه کنم؟

برای خرید پنل اس ام اس کافیست به سایت modirpayamak.com مراجعه نمایید و یا با شماره های 09120343530 یا 02133438480 تماس بگیرید. مدیر پیامک بی شک بهترین و پیشرفته ترین پنل اس ام اس موجود می باشد چرا که هر قابلیتی که از پنل اس ام اس انتظار می رود داراست. علاوه بر این پشتیبانی و پاسخگویی 7/24 دارد و تمامی ماژول ها و افزونه های مورد نیاز برای اتصال به وب سایت ها و تمامی سورس کدها و وبسرویس ها برای اتصال را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین بصورت منطقه ای و کشوری و کدپستی و ارسال از دکل ها نیز میتوانید پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید