جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

مزیت های خدمات ویپ برای کسب و کار های آنلاین

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
مزیت های خدمات ویپ برای کسب و کار های آنلاین

با توجه به افزایش چشم گیر کسب و کارهای آنلاین در دنیای تکنولوژی، یکی از مهم ترین مواردی که در این حوزه از کسب و کار باید مورد توجه قرار بگیرد مدیریت ارتباطات با کاربران از راه دور است. از این رو سیستم های مبتنی بر ویپ توسعه و ارتقا داده شدند تا نیازهای مربوط به کسب و کار های آنلاین را برآورده کنند. تلفن ویپ سیسکو و برندهای معتبر بسیاری هستند که با توجه امکانات مختلفی که دارند می توانند به شما بیشترین کمک را برای داشتن ارتباطاتی موثر تر داشته باشند. در این مقاله به بررسی اهمیت و ضرورت سرویس های ویپ برای کسب و کار های آنلاین خواهیم پرداخت.

اهمیت استفاده از ویپ در کسب و کار های آنلاین

هم اکنون یکی از راه های به دست آوردن اعتماد کاربران، راه های متنوع و آسان برای ارتباط آن ها با شما است. موضوع جلب اعتماد مشتری علاوه بر افزایش بهره وری و فروش سازمان شما، در ایجاد رضایت و وفاداری نسبت به مجموعه شما در بلندمدت تاثیر زیادی دارد.

حالا اغلب روش های ارتباطی با کسب و کار ها با استفاده از گفت وگوی آنلاین در سایت ها، فرم های تماس با ما، شبکه های مجازی و ... انجام می شوند. این موارد فرایند ارتباط با یک کسب و کار را آسان می کند و آن کسب و کار این امکان را داده تا فارغ از موقعیت مکانی در هر زمان و مکان خدمات خود را به مشتری به شکل مجازی ارائه دهد.

در میان همه راه های ارتباطی مکالمات تلفنی، معمول ترین، تاثیرگذارترین و سریع ترین روش دسترسی به کاربران است. معمولاً کاربران علاقه دارند برای ارتباط با کسب و کار مدنظر خود چه در خصوص خرید و یا دریافت خدمات پشتیبانی از مکالمات تلفنی استفاده کنند و این موضوع احساس خوشایندی را در ذهن آن ها به وجود می آورد.

اما در یک سازمان زمانی مکالمات تلفنی باکیفیت و سطح بالایی به کاربران ارائه می شود که از یک سیستم تلفن ویپ استفاده شود. به زبان ساده باید بگویی که به وسیله سیستم تلفن ویپ بوده که انبوهی از قابلیتهای و امکان ها در یک تلفن ایجاد خواهد شد. در ادامه به بررسی بعضی از امکانات سیستم تلفن ویپ که می توانند نقش بسیار مهمی در افزایش بهره وری این ارتباطات داشته باشند خواهیم پرداخت.

امکان دورکاری و عدم وابستگی به موقعیت مکانی

کارمندان یک سازمان به آسانی می توانند با سیستم تلفن ویپ در هر مکان تماس های یک شرکت را پاسخ دهند. امور روزانه خود را انجام داده و بدون نیاز به حضور فیزیکی در سازمان تمامی وظایف خود را به پایان برسانند. یا کسب و کار هایی که نیاز به حضور فیزیکی ندارند، مثل سایت های فروشگاه های آنلاین، کسب و کار های جدید که توان اجاره دفتر فیزیکی ندارند و … به آسانی با کمک سیستم تلفن ویپ با کاربران خود ارتباط داشته باشند.

مزیت های خدمات ویپ برای کسب و کار های آنلاین

مدیریت تماس وصف انتظار ویپ

با کمک سیستم های صف انتظار در ویپ و مدیریت آن به وسیله سناریوها و استراتژی های پاسخگویی می توان در زمان بحران و وارد شدن تماس های بهمنی به یک سازمان می توان زمان انتظار تماس برای مشتری را به کمترین حد ممکن برساند.

در کنار آن با کمک سیستم های گزارش گیری ویپ وضعیت تماس های ورودی و خروجی در یک مجموعه را بررسی کرد. با اعمال سیاست گذاری های مناسب بیشترین میزان بهره وری را در سازمان ایجاد کرد. مثلا با کمک منشی تلفن صوتی و صف های انتظار مشتری می تواند در کمترین زمان ممکن و بدون روبرو شدن با بوق اشغالی، با توجه به نیاز خود به کارشناس مربوط در بخش پشتیبانی متصل شود و مشکل خود را رفع کند.

ضبط مکالمات

تلفن ویپ سیسکو یا برندهای مطرح دیگر دارای قاببلیت ضبظ مکالمات می باشند، با استفاده از این ویژگی شما با در اختیار داشتن تمامی مکالمات تلفنی به شکل ضبط شده از ایجاد هر سوتفاهمی جلوگیری خواهید کرد. موارد زیادی بوده که براثر یک سوتفاهم کوچک مشتری و آن شرکت درگیر پرونده های حقوقی شده اند.

اما با امکان ضبط مکالمات شما به شکل شفاف و قابل پیگیری و بررسی انجام خواهد شد. همچنین با کمک ضبط مکالمات می توانید نحوه تعامل کارمندان با کاربران را بررسی و به بهبود کیفیت خدمات پاسخگویی آن ها کمک کنید.

استفاده از سیستم های نظرسنجی در مکالمات

با کمک سیستم های نظرسنجی در مکالمات و دریافت نظرات و انتقاد کاربران به شکل سیستماتیک می توانید از میزان رضایت کاربران خود نسبت به پاسخگویی اپراتورها و همینطور خدمات شرکت باخبر شوید و با بهبود نقاط ضعف به بهبود کیفیت خدمات کسب و کارتان کمک کنید.

امکان پخش فایل های صوتی برای مشتری

بررسی ها می گویند که کاربرانی که در زمان انتظار در صف به یک موسیقی در صف گوش می دهند احساس رضایت بالاتری از خدمات ارائه شده یک شرکت دارند. و همینطور گذر زمان و انتظار آن ها در صف بسیار سریع تر انجام می شود. هم اکنون بیشتر سازمان ها از موسیقی های آرامش بخش در زمان انتظار صف کاربران خود استفاده می کنند. علاوه بر این به آسانی می توان در زمان انتظار در صف، پیغام ها، تبلیغات، اعلان و خدمات نوین شرکت را به مشتری انتقال داد.

مزیت های خدمات ویپ برای کسب و کار های آنلاین

سیستم تلفن ویپ به کسب و کار های نوپا نظم تجاری می دهد

سیستم تلفن ویپ؛ این موضوع برای کاربران بسیار مهم بوده که در زمان ارتباط با یک شرکت، این موضوع را لمس کنند که با یک شرکت تجاری بزرگ طرف می باشند تا یک کسب و کار سنتی و کوچک. سیسستم تلفن ویپ در کسب و کار ها با کمک قابلیتهایی همچون شماره های 5 رقمی رسمی، سیستم های صف انتظار، منشی تلفنی صوتی، صندوق صوتی و ... حس اعتماد را در مشتری به وجود می آورد.

کاهش هزینه کسب و کار های آنلاین به کمک ویپ

در صورتی که بخواهیم به شکل خلاصه برای شما بیان کنیم باید گفت که مثلا می توان در سیستم تلفن ویپ به جای استفاده از تلفن های رومیزی، از تلفن های نرم افزاری استفاده کرد. یا به جای خرید دستگاه هایی مثل دستگاه های فکس، از سیستم فکس نرم افزاری ویپ استفاده کرد. چنین مواردی در کسب و کار های آنلاین و نوپا نقش بسیاری در کاهش هزینه های آن ها خواهد داشت.

اتصال سیستم های ویپ به سرویس های دیگر

بسیاری از کسب و کارهای مجازی با استفاده از سایت ها، اپلیکیشن ها و سرویس های آنلاین کار می کنند. سیستم های تلفنی ویپ امکان اتصال به سرویس های مختلف مثل سایت ها، اپلیکیشن ها و CRM ها و … را دارند که با کمک آن می توان سیستم های یکپارچه و بسیار کارامدی را در سازوکار کسب و کار های مختلف به وجود آورد.

اگر نیاز به نصب و راه اندازی ویپ در مجموعه خود دارید و یا به راهنمایی و یا مشاوره در باره این سرویس ها نیاز دارید می توانید با شرکت بزرگ و معتبر ارائه خدمات و فروش تلفن ویپ نت یک تماس بگیرید. راه های ارتباط با ما در سایت نت یک درج شده است و کارشناسان به کلیه سولات شما در خصوص تلفن ویپ سیسکو و برندهای دیگر پاسخ خواهند داد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید