جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

معرفی پرکاربردترین پیچ گوشتی های تعمیرات موبایل

تیم تخصصی ابزارک موبایل سعی در معرفی پیچ گوشتی تعمیرات موبایل را دارد. پیچ گوشتی تعمیرات موبایل یکی از اصلی ترین ابزار های تعمیرات موبایل به شمار می آید که بدون شک هر تعمیرکار به آن نیاز دارد، پس مطالعه ی این مطلب امریست ضروری برای شروع تعمیرات موبایل. در ادامه ی مطلب به معرفی پرکاربردترین و اصلی ترین پیچ گوشتی های موبایل می پردازیم.

معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات گوشی آیفون

شاید برای شما هم سوال باشد که چه پیچ گوشتی برای تعمیر آیفون بخریم. برای اینکه بتوانیم گوشی های سری آیفون را تعمیر کنیم بدون شک به پیچ گوشتی های آیفونی نیاز داریم، زیرا این پیچ گوشتی ها از سری های مختلفی تشکیل شده اند. پیچ گوشتی های گوشی آیفون شامل: پیچ گوشتی سه سو 0.6، پیچ گوشتی چهار سو 1.5، پیچ گوشتی ستاره ای 0.8 و پیچ گوشتی چهارسو نوک دار 2.5 می باشد. پیشنهاد این است که اگر قصد تعمیرات گوشی آیفون به صورت تخصصی و حرفه ای را دارید هر کدام از این چهار نوع پیچ گوشتی را از بهترین مدل به صورت تکی خریداری نمایید. زیرا پیچ گوشتی های تکی از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می باشند و طول عمر بیشتری دارند، همچنین دارای طراحی حرفه ای تری می باشند که آنها را به پیچ گوشتی های خوش دست تری تبدیل می نماید.

معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات گوشی اندروید:

پیچ هایی که در گوشی های سری اندرویدی استفاده می شود تقریبا داری شکل یکسانی هستند بیشتر آنها از پیچ چهار سو در گوشی های خود استفاده کرده اند. پس خرید یک عدد پیچ گوشتی چهار سو 1.5 درجه ی یک می تواند روزانه گوشی های مختلفی را چه از برند آیفون و چه اندروید برای شما باز بسته نماید.

پیچ گوشتی های گوشی ها اندرویدی شامل: پیچ گوشتی چهار سو 1.5، پیچ گوشتی سه سو 2.5، پیچ گوشتی T5 و ستاره ای 1.2 می باشد.

بهترین مارک پیچ گوشتی موبایل چیست؟؟؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین مارک و برند پیچ گوشتی تعمیرات موبایل کدام است. پیچ گوشتی موبایل در مارک های متنوعی در بازار موجود است که شناخته شده ترین و بهترین آنها از برند های سانشاین Sunshine، جکمی Jakemy، مکانیک MECHANIC، باکو Baku و یاکسون Yaxun است.

اگر قصد خرید پیچ گوشتی تکی را دارید پیشنهاد ما انتخاب برند سانشاین، مکانیک و باکو می‌باشد که می توانید پیچ گوشتی موبایلی حرفه ای خود را به صورت تکی از این برند ها انتخاب کنید.

بهترین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل کدام برند است؟؟؟

اگر قصد خرید ست پیچ گوشتی موبایل را دارید قضیه فرق می کند. بهترین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل شامل برند های سانشاین Sunshine، جکمی Jakemy و یاکسون Yaxun می باشد. که در بین سه برند شرکت جکمی ست های بسیار با کیفیت و متنوعی را تولید میکند همچینین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل یاکسون 6300 در سایت ابزارک موبایل یکی از پر طرفدار ترین ست های پیچ گوشتی در بین تعمیرکاران می باشد که در این مجموعه انواع ابزار های کاربردی تعمیرات موبایل گنجانده شده است، که می تواند برای شروع تعمیرات موبایل گذینه ای بسیار مناسب باشد که شامل تمامی پیچ گوشتی های تعمیرات موبایل برای آیفون و اندروید است.

شما می توانید برای مشاهده مشخصات ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل و خرید پیچ گوشتی موبایل در ابزارک موبایل شامل: پیچ گوشتی سه سو یا پیچ گوشتی سه پر، پیچ گوشتی ستاره ای موبایل، پیچ گوشتی چهارسو تعمیرات موبایل و ... به سایت ابزارک موبایل مراجعه فرمایید.

فروشگاه لوازم تعمیرات موبایل ابزارک موبایل

فروشگاه ابزارک موبایل مرجعی تخصصی در زمینه لوازم تعمیرات موبایل، قطعات یدکی موبایل و لوازم جانبی موبایل می باشد.

معرفی انواع پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

این فروشگاه دارای نماد اعتماد دو ستاره می باشد که روزانه پذیرای کاربران زیادی است که به همراه تیم تخصصی خود سعی در ارائه ی بهترین خدمات و پشتیبانی به کاربران خود دارد.

در فروشگاه ابزارک موبایل انواع لوازم تعمیرات موبایل شامل: پیچ گوشتی موبایل، ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل، قاب باز کن و اسپاتول تعمیرات موبایل، هیتر و هویه، منبع تغذیه، سپراتور، لوپ تعمیرات موبایل، چسب تعمیرات موبایل، گیره برد تعمیرات موبایل، خمیر قلع و خمیر فلکس موبایل، سیم لحیم و سیم قلع کش تعمیرات موبایل و ... می باشد که با مراجعه به فروشگاه ابزارک موبایل می توانید به تمامی مجصولات این فروشگاه دسترسی داشته باشید همچنین می توانید از تیم پشتیبانی این سایت به بهترین شکل استفاده نمایید تا در خرید خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید