جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

معرفی بازی وانتی

author منتشر کننده
بدون نظر 4 0
معرفی بازی وانتی

بازی وانتی از جمله بازی­ های اندرویدی محسوب می‌­شود که توسط شرکت نوآگیمز طراحی و منتشر شده است. این بازی تا کنون توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نماید. در ادامه قصد داریم این بازی را خدمت شما مخاطبان عزیز معرفی نماییم. پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید.

داستان بازی وانتی

داستان کلی بازی وانتی از این قرار است که گیمر در نقش یک راننده وانت وظیفه حمل بار را بر عهده دارد. هنگامی که گیمر برای اولین بار بازی وانتی را اجرا می‌کند با شخصیت بامزه­ ای به نام اصغر آقا مواجه می‌شود. اصغر آقا راننده قدیمی و با تجربه ای است که سال‌­ها با اتومبیل­‌های سنگین و وانت سر و کار داشته است. او در این بازی نقش راهنمای گیمر را بر عهده دارد و نحوه انجام بازی را بر او شرح می‌دهد.

روند انجام بازی وانتی

روند انجام بازی وانتی به این شکل است که گیمر بعد از آشنایی با اصلی­ ترین قواعد بازی به بازی ورود می­‌کند و با انتخاب گزینه گاراژ به محلی هدایت می­‌شود که در آن می­‌تواند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کند و کاراکتر مورد نظر خود را شخصی سازی نماید. گیمر ابتدا مجبور است کار خود را با وانت‌هایی شروع کند که بیشتر شبیه به اسباب بازی و یا سه چرخه هستند. رفته رفته و با پیشروی در بازی و نیز کسب سکه گیمر می­ تواند نسبت به خرید وانت مورد علاقه خود اقدام نماید. بازی وانتی امکان خریدهای درون برنامه­ ای را برای گیمر فراهم کرده است. لذا گیمر در صورت تمایل می‌تواند با پرداخت پول خیلی سریع وانت مورد نظر را خریداری کند. اصغر، سولماز، رزیتا و جعفر کاراکترهای اصلی بازی وانتی هستند که گیمر باید از میان آن‌ها یکی را به عنوان کاراکتر اصلی خود انتخاب نماید.

حالت‌های مختلف انجام بازی وانتی

برای انجام بازی وانتی گیمر با دو حالت به نام‌های داستانی و بی ­پایان رو به رو است. در حالت بی ­پایان گیمر در محیط بازی بدون هیچ محدودیتی و تا زمانی که بازی را نبازد گردش می‌کند و به جمع آوری سکه و مهارت مشغول می­‌شود. بنابراین این حالت بهتر است زمانی توسط گیمر انتخاب شود که وی وقت کافی برای انجام بازی را دارد و هدف او از انجام بازی صرفاً جمع آوری سکه می‌باشد. در حالت داستانی گیمر باید مراحل مختلف بازی را به ترتیب طی کند و به جمع آوری امتیاز و الماس بپردازد. حالت داستانی بازی وانتی بسیار با اهمیت است چرا که در این حالت گیمر با پیشروی در بازی لول آپ می‌شود و امکان دسترسی به خودروهای جدیدتر با ظرفیت بار بیشتر و نیز کاراکترهای متفاوت­ تر را به دست می­‌آورد. در حالت داستانی ماموریت‌های بسیار متنوعی به گیمر محول می‌شود که وی با تکمیل آن‌ها می­ تواند علاوه بر جمع آوری سکه و تجربه به جمع آوری الماس نیز بپردازد. اغلب ماموریت‌ها حمل بار هستند. گیمر موظف است با عبور کردن از موانع بسیار سختی که در سر راه قرار دارند محموله‌ها را صحیح و سالم از مبدأ به مقصد برساند. از جمله موانعی که در سر راه گیمر قرار می‌گیرد و وی را از رساندن سالم محموله­ ها به مقصد باز می‌­دارد عبارتند از: ترافیک شهری، محدودیت­های زمانی، گیر دادن ­های گاه و بی­گاه پلیس و ...

نقاط قوت و ضعف بازی وانتی

بازی وانتی همانند سایر بازی ­هایی موبایلی دارای نقاط قوت و ضعف است که از جمله آن‌ها می‌­توان به موارد زیر اشاره کرد:

نقاط قوت بازی وانتی

صداگذاری خوب: در بازی وانتی موزیک‌­های قدیمی که رانندگان با حال معمولاً به آن‌ها گوش می­‌دهند قابل پخش می‌باشند. این موزیک‌­ها محیطی دلنشین را برای گیمر به وجود می‌آورند.

سرگرم کننده: بازی وانتی از جمله بازی­‌های بسیار مفرح و سرگرم کننده محسوب می‌شود.

تنوع کاراکترها و خودروها: در بازی وانتی امکان شخصی سازی کاراکترها و خودروها وجود دارد.

رایگان بودن: بازی وانتی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­‌گیرد.

نقاط ضعف بازی وانتی

بی­ توجهی به جزئیات: هر چند که بازی وانتی از نظر گرافیکی خوب طراحی شده و حالت سه بعدی دارد اما در این بازی به جزئیات توجهی نشده و محیط بازی بیشتر حالت کارتونی دارد. طوری که گیمر حس می‌کند از واقعیت دور است.

حجم بالای بازی: بازی وانتی از حجم نسبتاً بالایی برخوردار است. همچنین در گوشی‌های رده پایین اندرویدی بسیار کند اجرا می‌­شود. بنابراین حجم بالا و کند اجرا شدن آن از دیگر نقاط ضعف این بازی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید