جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

هیجان و هنجار شکنی ایوولی

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
هیجان و هنجار شکنی ایوولی

تلویزیون ایوولی (Evvoli)، تلویزیونی که بر اساس موقعیت منحصر به فرد ساخته شده است. ایوولی در کشور ایتالیا تولید می‌شود که از لحاظ فرهنگی نکات مشترک زیادی با فرهنگ کشور خودمان (ایران) دارد و همواره سعی بر آن داشته تا با طراحی و توسعه نو آورانه امور زندگی را بهتر و قابل دسترس تر کند. تلویزیون ایوولی نقطه عطف دنیای لوازم خانگی با هدف تعریف دوباره آینده، لوازم خود را به بازار عرضه کرده است و سعی در تکامل دنیای کاربران برند خود دارد. تلویزیون شهاب زمزیران

تلویزیون ایوولی

تلویزیون ایوولی در یک کارخانه با سبک تفکر نوین با تکنولوژی برتر و طراحی خاص ساخته می‌شود، که همواره متفاوت بودن را با برتر بودن تکنولوژی خود برای کاربران به ارمغان آورده است. در مشخصات تلویزیون‌های ایوولی به راحتی می‌توانید این نکته را درک کنید که هیجان در ساخت یک برند چگونه فراتر از یک هنجار می رود و مسیر ابتکار در طراحی چگونه به سوی تکامل گام بر می‌دارد.

تلویزیون ایوولی با هدف پویایی و خاص بودن در طراحی و تکنولوژی سعی بر آن دارد در تمام جهان گوشه ای از دکوراسیون خانه های جوانان پویا و تشنه‌ی تکنولوژی باشد.

بررسی تکنولوژی تلویزیون ایوولی

ایوولی تلویزیون های خود را در انواع مدل HD ،FULL HD ،4K و Smart به بازار عرضه کرده است. ایولی مدل‌های خود را از لحاظ کیفیت و طراحی در بالاترین حالت ممکن قرار داده و بسیاری از مدل های خود را به گیرنده های دیجیتال مجهز کرده است. ایوولی در تلویزیوهای هوشمند خود قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل و وای فای (WiFi) را فراهم کرده. ایوولی برای تلویزیون های خود سیستم عامل اندروید یا لینوکس را در نظر گرفته است.

پنل تلویزیون های ایوولی از درجه کیفی بالایی برخوردار است به این شکل که صفحه نمایش LED شفافیت و درخشانی و تنوع رنگ بالایی را به تصویر می کشد و با صدای دالبی (Dolby) کیفیت نزدیک به سینما را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد.

یکی از نکات قابل توجه در تلویزیون ایوولی پشتیبانی از منوی فارسی است، که امکان کاربری راحتری را برای بینندگان فارسی زبان فراهم کرده است و توانایی شخصی سازی را برای کاربران ایرانی راحتر کرده است.

تلویزیون ایوولی را از کجا بخریم؟

در مورد تلویزیون ایوولی با توجه به نکات بیان شده و چشم انداز نوین این شرکت در راستای تکامل برای زندگی می‌توان ایوولی را گزینه‌ی مناسبی برای انتخاب لوازم خانگی در نظر داشت. یکی از نکاتی که گاهاً باعث نگرانی مشتریان این برند ایتالیایی شده است نبود مرکز نمایندگی در داخل کشور است، که فروشگاه آنلاین زمزیران این امر را با استفاده از مشاوران لوازم خانگی خود حل کرده است و در صورت نیاز به مشاوره و خرید این محصولات همواره سعی داشته تا همراهی مطمئن و قابل اعتماد در راستای انتخاب بهترین ها برای کاربران خود باشد.

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید