جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

چرا به بسته نصبی وردپرس نیاز داریم

author منتشر کننده
بدون نظر 2 0
چرا به بسته نصبی وردپرس نیاز داریم

آیا به خدمات بسته نصبی وردپرس آشنا هستید؟ آیا می‌دانید استفاده از بسته نصبی آسان وردپرس چه ویژگی ها و مزیت­ هایی دارد؟ در این مقاله می‌خواهیم در این مورد بحث کنیم و به سؤالات شما پاسخ بدهیم.

همانطور که می‌دانیم برای ساخت یک سایت می‌توان از دو روش استفاده کرد: 1) استفاده از برنامه نویسی به صورت اختصاصی 2) استفاده از سیستم مدیریت محتوا مثل وردپرس، جوملا، اپن کارت و غیره.

غالباً افراد برای طراحی سایت خود از روش دوم و از سیستم وردپرس استفاده می‌کنند که دلیل آن عدم نیاز به کدنویسی و سهولت در نصب مواردی مثل قالب و افزونه های کاربردی و همچنین اضافه کردن محتوا در قالب صفحه یا برگه می‌باشد. این کار برای کسی که آشنایی با محیط وردپرس و نصب قالب و افزونه داشته باشد چندان کار سختی نیست و به مرور می‌تواند آنرا یاد بگیرد و انجام دهد. در غیر این صورت باید از یک شخص یا شرکت برای انجام آن کمک بگیرد و هزینه آنرا پرداخت کند. مشکل اینجاست که معمولاً اشخاصی که می‌خواهند یک سایت را برای اهداف مختلفی چون تجارت و فروش محصول، اطلاع­رسانی و اخبار و... راه­اندازی کنند، آشنایی با محیط وردپرس و تنظیمات آن ندارند. از طرفی در حالت دوم نیز معمولاً هزینه­ های زیادی باید بابت طراحی و ساخت سایت پرداخت شود که شاید در توان بسیاری از افراد در شروع کار خود نباشد. اینجاست که گزینه سوم یعنی بسته نصبی وردپرس مطرح می‌شود.

بسته نصبی وردپرس در واقع یک قالب انتخاب شده با فایل های درون­ریزی شده و مجموعه ­ای از افزونه­ های کاربردی و ویژگی های دیگر است که با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکپارچه شده و بسته به نوع قالب برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. کافی است که آنرا به صورت رایگان برای دامنه ­ای که قبلاً تهیه کردید، نصب کنید تا همه چیز برای توسعه و گسترش اطلاعات و مطالب شما از طریق صفحات و برگه های مختلف فراهم شود. این بسته نصبی آسان وردپرس خدمات جدیدی است که توسط سایت دموتم با قیمت مناسب و برای انواع سایت ها چون فروشگاهی، شرکتی، شخصی و ... ارائه شده است.

ویژگی بسته نصبی وردپرس دموتم

تعداد بسته­ های نصب وردپرس که توسط سایت دموتم ارائه شده است تاکنون 13 عدد می باشد که دارای تعدادی ویژگی مشترک و همچنین تعدادی ویژگی اختصاصی می‌باشند. ویژگی های مشترک این بسته ­ها عبارتند از:

1) نصب آسان برای دامنه

2) یکپارچگی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

3) قالب آماده و فارسی سازی شده با پشتیبانی از فونت­های فارسی مثل ایران سنس: این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید مطالب خود را به زبان فارسی به شیوه ­ای راحت و در قالب فونت­ های زیبا و جذاب در معرض مشاهده مخاطبان خود قرار دهید.

4) دارای کانفیگ­ امنیتی

5) دارای کانفیگ اولیه سئو

6) دارای کانفیگ افزایش سرعت

7) خدمات بروزرسانی پیوسته: این مورد شامل مواردی مثل بروزرسانی وردپرس، افزونه های مکمل و قالب سایت می‌شود.

مزیت ­های بسته نصبی آسان وردپرس

تمام بسته ­های نصبی وردپرس که توسط دموتم ارائه شده­اند، از مزیت­ های زیر بهره می‌برند:

1) تهیه و تنظیم شده به کمک کارشناسان حرفه ­ای و با تجربه در امر طراحی و ساخت انواع سایت اینترنتی

2)کاهش هزینه ­های مربوط به ساخت و را­ه­ اندازی سایت: این مورد زمانی مزیت است که شما از یک شرکت یا شخص دیگر برای کار طراحی و راه ­اندازی خود استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید بسیاری از فرآیندهای موردنظر را خود و به کمک راهنمای نصب بسته موردنظر انجام بدهید.

3) راه ­اندازی سایت در زمان کمتر و به صورت سریعتر

4) عدم نیاز به جستجو برای پیداکردن قالب مناسب بر اساس نوع سایت

5) دارا بودن کانفیگ ­های اساسی و ضروری که ارزش، اعتبار و امنیت سایت شما را بالا می‌برد: توضیح اینکه کانفیگ امنیتی، امنیت سایت شما را در برابر حملات ربات ها، هکر ها و نرم ­افزار های جاسوسی بر عهده دارد. کانفیگ اولیه سئو برای راهنمایی شما جهت بهبود وضعیت سایت خود برای مسائل مربوط به سئو و دیده شدن در نتایج برتر موتور جستجوی گوگل استفاده می‌شود. سرانجام کانفیگ افزایش سرعت، بهبود وضعیت بارگذاری سایت شما را موجب می‌شود.

6) قیمت مقرون به صرفه و پایین

قیمت انواع بسته نصبی وردپرس

این بسته ­های نصبی با قیمت بسیار مناسبی در سایت فروشگاهی دموتم عرضه شده است که بسته به نوع قالب، کارایی و ویژگی­ های اختصاصی آن هزینه ­ای بین 75000 تا 169000 تومان را شامل می‌شود. به طور مثال بسته نصبی آسان برای سایت­ های شرکتی با قیمت 89000 تومان و بسته نصبی آسان برای سایت­ های خبری با قیمت 99000 تومان عرضه شده است.

قیمت بعضی از بسته ­های نصبی وردپرس سایت دموتم

قیمت بعضی از بسته ­های نصبی وردپرس سایت دموتم

مراجع:

https://demo-theme.com

 

سلب‌ مسئولیت: مجله اینترنتی رایا مگ در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید