جدیدترین مطالب

مطالب ویژه مجله اینترنتی رایامگ

پیوندها

محبوب ترین مطالب رایامگ

نقد کتاب بخواهید تابه شما داده شود

author منتشر کننده
نظرات (1) 3 0
نقد کتاب بخواهید تابه شما داده شود

آیا تابه حال شده بخواهید به آرزویی برسید که به نظر همه و یا حتی خودتان محال است؟ و یا آیا برایتان پیش آمده که در آخرین لحظه های نا امیدی به یک بار نوری نجات بخش بیاید و نجاتتان بدهد؟ احتمالا برای همه افراد حالت های فوق حتی شده برای یک بار هم اتفاق افتاده است. اما چرا همیشه اینگونه نیست؟ یعنی چرا همیشه چیزهایی که می خواهیم اتفاق نمی افتد؟ در واقع بخواهید تا به شما داده شود تعبیر نمی شود؟ آیا مشکل در شیوه ی درخواستمان است و یا رویاهای ما گاهی با مشکل روبه رو می شوند.

در این مقاله کتابی را می خواهیم برایتان شرح دهیم که می تواند شما را چند گام برای رسیدن به آرزوهایتان نزدیک تر کند. نام این کتاب بخواهید تابه شما داده شود است و همان طور که از نامش هم پیداست این کتاب به شما نشان می دهد که هر آنچه را بخواهید می توانید به دست آورید. در بخش دوم کتاب هم به سراغ نویسنده ی پر رمز و راز این کتاب می رویم و شما می توانید با افکار و عقاید او آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

نقد کتاب بخواهید تابه شما داده شود

بیشتر بخوانید: مهمترین مواردی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید بدانند!

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

در پیشگفتار این کتاب اینگونه نوشته که کتاب بخواهید تا به شما داده شود حاوی نکات و آموزش های ارزشمندی است که با خواندن آن ها می توانید ذهنتان را برای رسیدن به آرزوهایتان سوق دهید. در مقدمه ی  بخواهید تا به شما داده شود آمده است که اگر هنوز آمادگی لازم برای پذیرش خواسته هایتان ندارید در ابتدا باور کنید که می توانید به هر آنچه می خواهید برسید و بعد کتاب را بخوانید. در ادامه ی پیشگفتار کتاب به شما گفته می شود که اگر از درون آرزو را باور کنید می توانید با خالق یکتا در جهت رسیدن به امیال و آرزوها همسو شوید.

شاید اگر مقاله ی ماده ی تاریک را دنبال کرده باشید متوجه شده اید که نهایتا همه چی انرژی است و و تمامی تار و پود عالم با این انرژی در حرکت است. حتی بیش از هشتاد درصد وزن جهان هم با انرژی ای به اسم انرژی تاریک مملو شده است! البته انرژی تاریک برخلاف اسمش نیروی منفی ای نیست و حتی ارتباط با حیات آدمی دارد. در کل هدف از این بحث این بود که بدانید نهایتا جهان انرژی است و مغز آدمی هم سرشار از انرژی. پس خیلی دور از از علم نیست که با امواج مغزی مان همسو با خواسته یمان که آن هم نهایتا یک انرژی است برسیم.

بعد از پیشگفتار کتاب به سراغ مقدمه می رویم. مقدمه ی کتاب بر خلاف پیشگفتار نوشته ی خود نویسنده است. در مقدمه ی کتاب نویسنده می گوید هم اکنون که در ساحل زیبای مالدیو نشسته ام و دیگر مطمئن شده ام که عالم معنا وجود دارد. در واقع عالمی وجود دارد که هر چه بیشتر آن را می شناسیم میفهم کلمات کمتری برای آن ابداع شده است‌. این عالم ناپیدای غیر عادی کاملا علمی است چراکه با وجود فهمیدن گسترش جهان متوجه می شویم که دنیا از تصورات ما خارج است. یکی از دانشمندان می گوید دلیلی اینکه من به علم بیش از تخیل جذب می شوم این است که علم از تخیل هم تخیلی تر است! یعنی با همین علم می شود تخیلات محال را جامع عمل پوشاند.

دوباره به سراغ مقاله ی ماده ی تاریک می رویم. در آن مقاله گفتیم نیرویی ناشناخته جهان را ثابت و پایدار نگه می دارد. یعنی در واقع این نیرو، نیرویی است که به واسطه ی آن انسان و هرآنچه وجود دارد به شکل کنونی نگه می دارد پس فروپاشی نمی شود. در علم این نیرو، نیروی جاذبه خوانده می شود‌ ‌که می تواند هستی با عظمت را نگه دارد. این نیروی جاذبه در افکار ماهم که از جنس  انرژی است اثر مشابهی دارد و موجب می شود ما به سوی هر آنچه به آن ارتعاش و خواسته ساطع می کنیم برویم. پس بخواهید تا به شما داده شود!

سخنان گفته شده در رابطه با ماده ی تاریک در مقدمه ی کتاب توسط نویستده نیامده است اما نویسنده کتاب نیروی جاذبه را توضیح داده که به شدت قدرتمند می باشد. او در سخنانش درباره ی افراد نزدیک و به خصوص همسرش توضیحات داده است که در جلوی چشم او با عالم غیری مادی در ارتباط بوده است. همچنین استروجری هیکز(نویسنده) درباره ی پیامبرانی سخن گفته که در واقع آن ها هم تنها می خواستند عالم غیر عادی را به بشر عادی توضیح دهند.

بعد از به اتمام رسیدن مقدمه ی اولیه ی، بخواهید تا به شما داده شود کتاب به سراغ مقدمه آبراهام می رود که با نوشتن داستانی واقعی به شما در همین ابتدای کتاب نشان می دهد که فقط بخواهید تا به شما داده شود!  بعد از پایان این بخش، سرفصل های بخواهید تا به شما داده شود که به تعداد  ۲۲ تا هستند آغاز می شود. در ادامه بعضی از مهمترین و جذاب ترین سر فصل ها را را باهم نقد و بررسی می کنیم.

نام فصل اول بخواهید تا به شما داده شود نیروی داشتن احساس خوب است. قبل از اینکه فصل آغاز شود نویسنده به زبان قشنگی نوشته چیزهایی هست که ما می دانیم و شما احتمالا فراموش کردید و ذکر آن ها برای شما واجب است. بعد از ذکر این جمله فصل اول کتاب آغاز می شود. در فصل اول آمده که من آبراهام هستم و شما هم آبراهام می باشید. منظور از این حرفش یعنی همه فرا مادی هستیم و هیچ استثنا ای هم نیست. در واقع در فصل اول نویسنده به شما تاکید و یادآوری می کند که شما فرا بشری هستید.

فصل دوم کتاب با این پرسش آغاز شده است که آیا از رسیدن به آرزوهایتان خوشحال می شوید؟ بعد در جواب می گوید که تنها تعدادی افراد جواب می دهند که ((از رسیدن به آرزو هایم خوشحال می شوم اما تعدادی از آرزوهایم برآورده نمی شود‌.)). در واقع بیشتر افراد به این جمله هم قناعت نمی کنند و از نرسیدن به خواسته هایشان فقط می نالند. یعنی می گویند هیچکدام از رویاهایم بر آورده نشده است! اما تعداد اندک افراد سری اول به برخی از آرزوهایشان می رسند چون از رسیدن به آن ها لذت می برند!

در ادامه ی همین فصلِ بخواهید تا به شما داده شود، از آرزوهای در ظاهر دست نیافتی سخن می گوید. مثلا در این فصل از مقدار پول زیادی که می خواهید اما از به دست آوردن آن ناامید شده اید سخن می گوید و بعد به سراغ رویاهای دیگر مثلا اندام رویایی و جذاب و همچنین تجربه ی یک رابطه ی خوب با کسی که دوست دارید می رود و به شما می گوید بخواهید تا به شما داده شود! یعنی شاید میلتان برای رسیدن به آن ها عمیق نبوده است!  در واقع باید در ذهنتان از رسیدن به آن ها لذت ببرید.

در فصل ۳ بخواهید تا به شما داده شود بازهم از عالم معنا سخن به میان می آورد و در فصل چهار به شما گفته می شود که چگونه وارد این دنیای معنوی شویم! آغاز فصل چهار این کتاب با این پرسش آغاز می شود که چرا زمان طولانی ای صرف می شود تا ما به خواسته مان برسیم؟ در پاسخ هم جواب های احتمالی ای که هرکس ممکن است در ذهنش برسد را بررسی می کند. مثلا می گویند شاید ما لایق رسیدن به آرزوهای مان نیستیم و یا اینکه سرنوشت برعلیه ماست! اما واقعیت این است که هیچ کدام نیست و شما تنها نتوانسته اید با خواسته هایتان همسو شوید.

در همین بخش ۴ کتاب بخواهید تا به شما داده شود درباره ی این گفته که خوشبختی در پشت در خانه ی شما ایستاده است، پس کافیست آن را دعوت کنید این دعوت به صورت گفتن جملات دعوتی از صمیم قلبتان است و باید بخواهید تا به شما داده شود! در واقع منو شما همان بخشی از انرژی جاذبه هستیم و می شود گفت قسمت مادی علم غیر عادی را ما تشکیل می دهیم.س رسیدن به اصل خود که همان پروردگار است کاری بسی راحت می باشد.

در کتاب بخواهید تا به شما داده شود آمده است که یکی از راه های رسیدن به رویاها، کوچک شمردن آن ها است. یعنی خوب است این نکته را به خود یاد آوری کنید که رویاهای من در برابر عظمت جهان هیچ است پس رسیدن به آرزو ها کاملا کار شدنی ای می باشد. در ادامه ی کتاب آمده است که هرکس می تواند با افکارش، سرنوشتش را رقم برند. این رقم زدن سرنوشت فقط به دست خود هر شخصی می باشد و فرد دیگر نمی تواند! پس آرزوهایت را دریاب تا ببینی آن ها دونه به دونه اجابت می شوند و دوباره بخواهید تا به شما را ه شود.

در بخش دهم بخواهید تا به شما داده شود سه گام  آموزشی به خواننده‌ها یاد داده شده است که به واسطه این سه گام می توانید هر چه میخواهید ببینید و بشوید و داشته باشید. گام اول که کار شما به عنوان نقش اصلی داستان زندگی تان است، خواستن می باشد. گام دوم توسط آفریدگار رخ می دهد. گام سوم هم باز شما باید بازی کنید یعنی باید خواسته را پذیرش کنید. در واقع باید آن را بگیرید. استروجری هیکز می گوید ببیند امواج رادیویی همیشه وجود داشته اند و فرد فرستنده هم همیشه بوده است، اما فقط ده ها سال است که بشر فهمیده باید این امواج برای شکل دهی رادیو با فرکانس ایستگاه هماهنگ شوند. یعنی باید بخواهید تا به شما داده شود! امواج خواستن را بفرستید.

فصل آخر بخواهید تا به شما داده شود درباره ی تغییرات عاطفی ای این کتاب سخن گفته که باید برای رسیدن به آرزو آن ها در شخصیت فرد لحاظ شوند‌. شما در این مرحله باید یاد بگیرید که در برابر رسیدن به خواسته ها مقاومت نکنید و با احساس خوب راه رسیدن به آرزو ها را برای خودتان باز نگه دارید. به عنوان سخن آخر این کتاب هم آمده است که زندگی را راحت بگیرید. هر چه زندگی را راحت بگیرید، او هم راحتی را به سمت شما می فرستد و به شما می گوید بخواهید تا به شما داده شود!

آشنایی با نویسنده ی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

در بیشتر با شما درباره ی نام نویسنده ی بخواهید تا به شما داده شود که استرو جری هیکز است حرف زدیم. استرهیکز اهل آمریکا می باشد. او کتابش را با همکاری همسرش نوشته است. او و همسرش، هر دو به نوشتن و آموزش کتاب های معنوی علاقه ی بسیاری دارند. استروجری هیکز کتاب های زیادی نوشته است. همچنین او در تولید راز که محصول سال ۲۰۰۶ میلادی بود نیز همکاری زیاد داشته است. اگر کتاب راز را دیده باشید یا فیلم آن را خوانده باشید می توانید به این کتاب هم اعتقاد پیدا کنید. ناگفته نماند که اثر گذاری تمامی این کتاب ها به باور شخصی خودتان مربوط است و هرشخص برایش به نحوی اثر می گذارد. اگر شما هم از دوست داران این کتاب هستید حتما مقالات آینده ی ما را که درباره ی سایر کتب اینچنینی نوشته شده است، دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی کسب و کار ها
بیشتر بخوانید: ثبت و معرفی کسب و کار خود در رایا مگ

دیدگاه ها (1)

  1. مطلب خوبی بود، پیشنهاد می کنم خوندن این کتاب رو از دست ندید

دیدگاه

دیدگاه خود را وارد نمایید

جدیدترین مطالب مجله اینترنتی رایامگ

معرفی کسب و کار خود
خبر نامه مجله اینترنتی رایا مگ

با عضویت در خبرنامه رایا مگ از جدید ترین مقالات آگاه شوید